سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش فروش با تکنیک های مربی

10 نشانه محیط کاری مثبت

عضویت در شرکتی که به سلامت محل کار اعتقاد دارد می تواند به معنای تفاوت بین شغلی باشد که دوستش دارید و شغلی که دوستش ندارید. محیط کاری مثبت کلید موفقیت است. به‌عنوان مشاور کسب‌وکار، مربی شرکتی و روان‌درمانگر برای سال‌ها، افراد زیادی از من می‌پرسند: «چگونه می‌توانم با منفی‌گرایی در محل کار کنار بیایم؟ آیا شرکت های خوبی برای کار وجود دارد؟ چگونه می توانم یکی را پیدا کنم و استخدام شوم؟»

محیط های کار سالم مجموعه ای از ویژگی های مشترک را نشان می دهند که باعث تعالی، بهره وری و رفاقت می شود. در اینجا 10 ویژگی سلامت محیط کار و محیط کاری مثبت را بیان می کنیم.

1. ارزش های مثبت

بیانیه ماموریت مثبت اهداف و رفتار نمایشی را مشخص می کند که بالاترین تعهد را نسبت به کیفیت و خدمات به یکدیگر، شرکت، مشتریان و سهامداران نشان می دهد. این شرکت برای دستیابی به اهداف خود از راه های اخلاقی و صادقانه با هدفی عالی برای بهبود سیاره و بشریت تلاش می کند.

2. جو آرام و مولد

مردم از آمدن به سر کار لذت می برند و احساس می کنند مورد قدردانی، تایید و پاداش هستند. علائم ترس، سلطه، قلدری، آزار جنسی و ارعاب وجود ندارد. خلاقیت، بهره وری و تفکر خارج از چارچوب شکوفا می شود.

3. تعهد به تعالی

کارمندان 200 درصد می دهند. آنها تلاش می کنند بهترین باشند و محصولات و خدمات با کیفیت بالا ارائه دهند. آنها مسئولیت اعمال و تصمیمات خود را بر عهده می گیرند.

4. ارتباط باز و صادقانه

همه به صورت کارت روی میز ارتباط برقرار می کنند و مشکلات را به روشی مثبت حل می کنند. وقتی بازخورد دشواری به آنها داده می شود، بازی های انتقام جویانه ای انجام نمی دهند. در عوض، آنها بازخورد را فرصتی برای رشد می دانند.

5. همکاری، حمایت و توانمندسازی

نگرش‌های می‌توانم، بیش از پیش برو و برد-برد نشانه‌های آشکاری از یک محیط کاری مثبت است. کارکنان حس رفاقت، همکاری و توانمندی دارند. رقابت سالم بدون خنجر زدن انتقام جویانه و کینه توزانه وجود دارد.

6. حس شوخ طبعی

کارمندان همه چیز را در چشم انداز نگه می دارند، سرگرم می شوند و می خندند. خنده باعث تولید اندورفین، داروهای ضد افسردگی طبیعی ما می شود.

7. شفقت، احترام و تفاهم

مهربانی و درک زمانی غالب می شود که کارکنان با چالش هایی مانند تصادفات، بیماری ها، تراژدی های شخصی و بلایای طبیعی مواجه می شوند. مردم معمولاً زمانی که با آنها خوب و با درک، شفقت و احترام رفتار شود، مایل بیشتری را برای دیگران طی می کنند.

8. انعطاف پذیری

شرکت و کارمندان آن تغییرات را می پذیرند، روندها و فناوری های جدید را می پذیرند و مهارت های جدید را در خود جای می دهند. آنها می دانند که اگر این کار را نکنند، کسب و کار به یک دایناسور تبدیل می شود. همانطور که گفته می شود، "تغییر تنها ثابت است."

9. تقویت مثبت

افراد برای ایجاد انگیزه نیاز به قدردانی، قدردانی و قدردانی دارند. تعریف و تمجیدهای واقعی، پاداش ها، پاداش ها، ترفیع ها، ترفیع ها و گواهی های موفقیت، روغنی در ماشین آلات هستند. این شرکت به طور مرتب از این راه ها از کارمندان تشکر می کند.

10. تاکید بر سلامت، خانواده و محیط زیست

این شرکت بیمه درمانی جامع با برنامه های کاهش وزن، ترک سیگار و سوء مصرف مواد ارائه می دهد. کافه تریا شرکتی دارای منوی سالم است و سالن بدنسازی شرکت مجهز به تجهیزات ورزشی است.

این شرکت برای مراقبت از کودک و/یا مراقبت از کودک در محل بازپرداخت می کند. خود دفتر دارای نورپردازی طبیعی و فرورفته با لامپ های رشته ای به جای هالوژن یا فلورسنت است. این سازمان با تشویق انرژی خورشیدی و بازیافت از محیط زیست آگاه است.

منبع: سایت ناصر حقیقی